Blog

We write for you

Miroslav Nagy
/
/
/
21. january 2019
Ako zrealizovať komunikáciu firemného výročia? Hravo a kreatívne.

Ako zrealizovať komunikáciu firemného výročia? Hravo a kreatívne.

Nedávno ste si na našom blogu mohli prečítať článok, ktorý sa venoval Employer Brandingu. Dnes sa pokúsime priblížiť vám na príklade, ako sa dá v praxi realizovať EB aj pri komunikácii firemného výročia.

Naposledy sme sa venovali tomu, aké neľahké a zároveň veľmi dôležité je, aby firma dokázala kvalitných ľudí k sebe nielen prilákať, ale si ich aj udržať a budovať v nich pozitívny vzťah k firemnej kultúre a značke. HR oddelenie každej firmy vám určite potvrdí, že práve lojálni a šťastní zamestnanci sú to najdôležitejšie, čím každá spoločnosť môže disponovať.

Mnohé firmy sa preto intenzívne venujú svojim zamestnancom prostredníctvom rôznych benefitov, zlepšovaním a inovovaním pracovného prostredia, dbajú na aktívnu komunikáciu s ľuďmi v danej spoločnosti, pretože práve ich zamestnanci majú najcennejší hlas, ktorý prehovára k iným ľuďom mimo danej firmy.

Employer Branding v praxi

Začiatkom roka 2018 sme boli oslovení naším klientom s požiadavkou na tvorbu kreatívnej formy Employer Brandingu. Zadaním CRIF – Slovak Credit Bureau bolo vymyslieť celoročnú internú komunikáciu 30. výročia vzniku celosvetovo pôsobiacej materskej skupiny CRIF.

Vymysleli sme šesť kôl kreslenej hádanky, v ktorej sa v rámci každého kola na ôsmich obrázkoch priamo alebo indíciou ukryla 30-tka. Táto forma Employer Brandingu nám prišla nielen hravá a pútavá, ale bola zároveň nenásilnou aktivitou, do ktorej sa mohli ľudia zapájať dobrovoľne a vyvolala prirodzený buzz a spojenie so značkou.

Aby bolo odovzdávanie vyplnených hádaniek čo najjednoduchšie, vytvorili sme špeciálne postboxy, do ktorých mohli „hádači“ vhadzovať každé jedno vyplnené kolo.


 

HR a marketingové oddelenie následne po každom kole vyžrebovalo víťaza, ktorý správne zodpovedal všetkých 8 hádaniek z daného kola. Výherca sa mohol tešiť z retro darčeka, ktorý sa tak jednoducho prepojil so vznikom skupiny v roku 1988.

Ako to dopadlo?

„Naša spoločnosť má na Slovensku vyše 150 zamestnancov a osobne ma veľmi teší, ako sa staršie, mladšie a aj profesijne úplne odlišné kategórie z hádaniek tešili, zapájali sa, radili si medzi sebou správne odpovede a my sme každé kolo využili naplno nielen ako komunikáciu 30. výročia, ale aj ako podporu ďalších interných aktivít. Ruka v ruke sa nám podarilo spojiť príjemné s užitočným a 30-tku sme vložili, pomocou šikovných grafických rúk, do všetkých možných oblastí, takže si naši zamestnanci poriadne oprášili vedomosti, využili internetové prehliadače alebo pauzu pri káve, pátrali po faktoch o 30-tke a v mnohých prípadoch sa dozvedeli aj niečo nové,“ komentuje našu spoluprácu na tomto projekte Katarína Morsztynová, marketing specialist CRIF SK.

Vďaka odvahe klienta sa nám podarilo naozaj naplno využiť potenciál EB a veľmi hravo a nenásilne odkomunikovať 30. výročie.

Ak budete mať chuť vyskúšať si, či si odpovede na hádanky tipnete tiež správne, všetky kolá nájdete nižšie v galérii. Svoje odpovede nám nechajte v komentári pod článkom. Obrázky si môžete zväčšiť kliknutím na ne.

Employer Branding CRIF - 1.kolo

Employer Branding CRIF - 2.kolo

Employer Branding CRIF - 3.kolo

Employer Branding CRIF - 4.kolo

Employer Branding CRIF - 5.kolo

Employer Branding CRIF - 6.kolo

Miroslav Nagy
Miroslav Nagy Managing Director
Má podnikateľského ducha, o čom svedčí aj to, že do svojho prvého biznisu sa vrhol už ako 18-ročný. Slovné spojenie „nedá sa“ nepozná a vždy nájde riešenie aj na tie zdanlivo nevyriešiteľné situácie. Svoju prácu miluje a je j…
About author
By using the sites operated by 4ME MEDIA s. r. o. you agree to the use of cookies that help us provide better service. More info
sk
en